Thursday, October 16, 2008

chooppp...

hahah..just now aku baru jumpa big boss n ckp pasal tu..'puan, pasal mesyuarat bla bla..kat l:angkawi tu..bla bla...i rasa..bla bla'..'oh,u pegi ke tak?' 'errr..i rasa...' .'kalau kita takde isu takyah pegi la' ..'huh?!!aku blum habis ayat dia dah ckp takyah pegi?!!hhmmm..menarik..rasa..WOW..leganya dah ckp..'then i explained few things about the matter..then she said OK.. HAAA... leganya..so aku hanya tersenyum menuju ke bilik ku...menarik nafas lega..at least takdela nnt tinggalkan budak kecik tu lama sgt.dah la dia tgh in a stage taknak org lain...arrgg forgot that particular term.. so actually tak susah mana pun..if we believe in ourself.. :> (tp ada lagi satu nih yg aku tak terckp pasal PIW nih..maybe sometimes kena sacrifice between work and things u like most..but eventually if u can get both..that would be nice..possibility? NO .yeah u'll say la kan ada opportunity to say YES..ko jer taknak..i would prefer if it is like this..'sha u nak pegi PIW, u pegi la..takpe i suruh org lain..u pegi lah'...would that be happen?? ..no..not... bushí (pronouns as phushik) lalalalalalala

2 comments:

Ren said...

Hahahahha akhirnya tersuara jugak ko dengan P(N) kan!! nasib baekkkkkkkk dia yang offer dulu..so tu dah kire bernasib baik @ rezeki.

And one more thing about PIW tu...huhuhu tak paham aku ngan SZA. Kalau ko cakap nak pg je pon ok tadi... tapi memandagkan dia dah berkali-kali menyuarakan intentionnya untuk bawak ko..so ko kene akur je la kan,..... hehehhehe.

beautifulLIFE said...

woiittt...jgn mension nama boss maaaa...hhmm td org yg organizer langkawi tu tepon aku suruh aku hantar wakil gaks...hek eleh...aku kata sori takde wakil..nnt kena patah balik kat boss..bla bla bla..dia kata bos dia suruh..so aku ppun ..'mintak maaf la encik...' :P