Monday, July 6, 2009

c:oloring book

nak cite pasal crayon nih mcm2 citer aku ada..antaranya dulu pegi ke s:abah (KK) aku pegi utk buat keje la masa jadik RA dulu..pastu mcm tetiba rasa sangap yg teramat sangat...skali aku cari ler kedai stationary kat sana..jalan2 haaa..jumpa juga..pastu aku beli scetchbook & crayon..aiyoo..takde keje okey..pastu aku dah lukis2 kaler2 then baru puuaass hati aku ! crayon tuh sampe skrang ader (tu tak campur lagi crayon aku sendiri yg 36 batang !)pastu gegirl pun pakai.

then citer terbaru masa nak pegi tgk t:ransformer tuh(yahoo pegi tengok premier!)..aku saje jalan2 kat JJ nak nengok2 barang..lalu kat area stationary teruja plak tgk crayon..aku suka crayon....mula2 nak beli krayon jer..pastu terbeli plak c:oloring book yg mcm dah comot skit la cover dia..pastu lepas mkn laksa asam kat JJ (yum yum) tunggu hubby ku pergi amik barang kat kete..skali..this was happened

*see pictures below ~wink*..huhuhuhu. sempatla hubby snap2 gambar.. *crayon is not suitable children under 3years old* but i ignore that but with supervision...hehehheeh..boleh ker?



*haiyo..mukaku sangat bersungguh2!!!

*tadaaa..hasilnya.ada gak ler tukar kaler..ader ker lidah dia sama kaler dgn muka??think again maa...

kesimpulannya..aku mmg takde keje!!!!

No comments: