Thursday, November 20, 2008

dah 3 tahun kawen...

kami dah 3 tahun kawen...and adlina is 10month old..tak celebrate aper pun..guess what..?
sehari sebelum,
aku cuti jaga adlina..so, aku ada lepak kat bangi,then mlm amik nizam kat komuter st..pastu bila dia masuk kereta aku mcm ada nmpak ada plastik2 dlm beg dia.." aper tu?" "takde aper2" .."aper tuh??!!!ckp la!" ...." nah..happy anniversary!!..potong line betul la dia nih, org nak bagi esok!" ..aku terpinga.."haa?"..aku tgk jam..oh shoot, esok 20hb! "err...thanks and sorry..ingat! tapi lupa!" aper la aku nih, patut org pompuan yg ingat...ish ish..aper2 pun aku dah tebus beli sepotong kek (giler kedekut sepotong kek jerk?!aler byk2 saper nak mkn?!) kat SR..siap ada candle..huhuhu..gambar wasnt cun sbb salah setting..nnt ler aku upload..aper2 pun lain kali ingat important dates!!!

No comments: