Wednesday, April 30, 2008

my first shot


ni pokok aku yg dah layu sbb 5bln tinggalkan..walaupun suruh org jaga...tetap jadi mcm tu..maybe she missed me a lot..ahhhaah! 3 bulan tinggalkan dia sbb pergi kursus, then after that +2month confinement period..

so this is actually my 1st shot with s:ony a:lpha.
so what do u think?hhmm..still thinkg plant apa nak tanam 4 prosperity(hahah betul ke eje) kat ofis?money plant?(no..boring and ia menjalar..look at my pasu...tak sesuai..nnt i will take a new look for my pasu once dpt cari indoor plant yg sesuai (easy to care..no fuss..bla bla).

4 comments:

Ren said...

Sama la macam pokok aku tu..suh orang jaga tapi hampeh!! Kurus kering dia.. Nasib baik aku sempat bagi bitamin, so skang dia dah gemok balik.. hehehe

carnation62 said...

pukuk pukuk aku pon sama... huhuuu mula mula tergezut tengok dah maut.. then terima hakikat lah... mana la ko dapek vitamin pokok tu rain?

Ren said...

Vitamin tu kene impot kat si Fatiha.. hahahahha

beautifulLIFE said...

hellooo...pokok2 depan bilik korang pun tak terjaga (ye laaa ada org lain siramkan) cik nor kite, isikan la air paip dlm botol mineral, bleh aku siramkan gel2 kaler2 yang dah naik jadi kaler putih...huhuh sbb kekeringan..rain kalu ada bitamin lebih aku nak gaks..

p/s:rumput & pokok2 kat umah aku pun dah nyawa2 ikan (mmg disaster ler)sbb tinggalkan umah tu lama...ahaakkss..ponek je den tanam rumput..fatiha leh menanam nanam pokok kat umah baru!huhuhu